Hemma i min skog

 Är det något jag tycker om så är det att släpa med sig hunden ut i skogen, kameran runt ena axel och så helst till soundtracket av Hunger games eller någon annan heroiskt film, typ sagan om ringen.
När man har bott på samma plats i hela sitt liv blir man lätta hemma blind. Man ser varken helheten eller detaljerna, hur fantasik naturen är på så många sätt. Känner mig alltid ett så härligt lungn när jag bara får vara i skogen, speciellt hemma i våran skog, där man växt upp. Ditt man kunde rymma när verkligheten blev för tråkigt. Och det är vad jag fortfarnade gör. Det är dit jag rymmer när verkligheten inte räcker till, när väggarna krymper omkringen och benen spritter av energi. Då flyr jag till min skog ♥
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se