Friskförklarad?

Nu vill jag, snart i alla fall, förklara mig själv som frisk. Det har avrit 4 långa dagar i sängen med en hel del film tittande för min del kan jag berätta. Så igår var det faktiskt rätt så skönt att få dra på sig ett par jeans och gå till skolan. Även idag orkade jag till skolan och det börjar märkas att det inte är så överdrivet lång tid kvar av terminen. Det är mycket uppgifter och mycket som skall hinnas med, tillbaka till verkligheten kan man säga. 
 
Underbar känns det verkligen med fredag och jag sitter i stan och myser mest. Henke är borta så skall föröska roa mig själv några timmar, trolitvis lär det väl bli något i stil med dator/we♥it/film/popcorn. Inget mig emot alls faktiskt!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se