Till huvudstaden

Jag jobbar, tränar, sover, thats about it. Hinner eller orkar inte med så mycket annt just nu. Just n har jag bäddat ner mig ordentlig i sängen med datorn och en massa härlig svensk musik. Måste bara säga att jag verkligen  verkligen älskar Norlie & KKV, så himla bra. Verkligen musik som gör en på bra humör. Väntar på att Henke skall komma hem från träningen så vi kan gå och lägga oss. För även om det är en kort dag på jobbet imorgon skall jag orka med att ta mig hela vägen härifrån denna ö ända bort till huvudstaden. Det blir alltså en kort visit i Stockholm denna helg för att delvis hälsa på storasyster men också för att utnyttja min julklapp och gå och se Flashdance! Har hört att den skall vara väldigt bra så hoppas att de lever upp till mina förväntningar .
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se