Överallt

De senaste dagarna har vädret varit helt fantastiskt här. Strålande sol och helt vindstilla. Älskar så att äntligen kunna gå i converse och skinnjacka igen, man känner sig så.. liten, haha.
 
Igår på min lediga dag passa jag och syrran på att ta en lång promenad i Haga parken för att sedan där efter
gå på stan en stund. Bara en mysig dag som sen avslutades med lite traditionellt Fredags mys. Chips och dipp i soffan framför Let's Dance.
 
 
Dock var det inte lika mysig att lördag morgon stiga upp klockan 05.30.
Full fart var det på jobbet, folk överallt, disk överallt och då för min del en hel del spring över allt.
Efter det var det väldigt skönt att få gosa ner sig i soffan, de behövde jag. Så nu är det hockey som gäller. Djurgården leder med 3-0 och vägem mot SHL blir allt ljusare. Kämpa Djurgården!
 
 
 


Anna Johansson    •  

Har varit underbart väder här med :D

KassandraPalma    •  

Vädret har vart helt perfekt !










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se