Bara ett pass kvar

Har varit ledig från praktik nu hela dagen men skall snart börja fixa i ordning och åka in till stan för att jobba 16-22. Mitt sista arbetspass för denna praktik. Har spenderat dagen i Levide och i princip bara packat. Har säkert med mej för mycket saker, som vanligt! Så nu är det mesta i alla fall klart, har ännu lite saker som är i tvätten men det hinner jag ta senare. Kameran + två objektiv är i alla fall nedpackad och batterierna laddade. Förhopppningvis skall jag väl inte jobba alla dagar i veckan så skall verkligen försöka hinna med att fota en del, för det var bra längesen jag verkligen gav mej ut på en fotorunda. Kul med lite andra miljöer också!
 
*
 
Som vanligt när jag stökar runt i rummet kommer själv klart Simao, och även denna gång hjälper han ju mer än gärna till med packningen. Eller han finna i alla fall här som moraliskt stöd i fall det skulle vara något
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se