Äta, sova, jobba, repetera

Och i mitt liv har det varken hänt något nytt eller spännande. Samma som de två tidigare veckorna. Jag är på praktiken, tränar och någonstans där emellan så sover och äter jag. Nu är det endast fyra dagar kvar på min Gotlands pratik, för sen åker jag till tockholm i tre veckor.
Tycker att det skall bli väldigt roligt, både med lite miljöombyte men också att få träffa syrran såklart. Sammtidigt är tre veckor väldigt länge och jag kommer ju att sakna ihjäl min älskade pojkvänn som är kvar här på ön, och så får vi inte glömma min älskde lilla kisse som jag också kommer sakna hur mycket som helst.
 
Som sagt är det inte så många dagar kvar, och känner hur paniken börjar växa då jag inte ens sett över min pakning ett dugg. Tror knappt jag tvättat... Och som praktiken ser ut nu så kommer jag inte hem förrens onsdag tidigast. Måste börja skriva en packlista eller något i alla fall!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se