Välkommen valpen

Förutom att jag höll på att baka över mig själv med traktorn och att det regnat en del har hittils mitt lov varit riktigt bra. Har varit hemma i Levide och hjälp till med att köra hö och varit på strandfest i Tofta. Solen kommer och går hela tiden så speciellt mycket solande har det inte blivit för min del. Men jag har ju faktiskt 1 ½ månad till på mej så jag tänker så här, varför stressa?
 
Så har jag ju inte berättat att vi fått en lite nykommling i familjen. En liten hårig nykomling på fyra ben. En Vit Herdehund vid namn Xavi bor nu mera också hemma hos oss. Hans öron är gigantiska, han är rädd för det mesta, speciellt katten och Zicco är hans absoluta idol. Så himla mysigt med en liten valp där hemma, desutom fick jag något nytt att gå loss med kameran på ;)
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se