Vad har jag gjort egentligen?

Lång tid har det gått sen senast, och vad har jag gjort egentligen? Det är rätt så oviktigt för jag har lov och behöver inte göra så mycket! Men för er som ändå bryr sig har jag kollat en hel del hockey J-VM, haft födelsedagskalas för mej och Julia med ballonger, pannkakstårta och serpentiner. Jag haft sjungt kareoke med mina vänner.
Jag har inte tränat så mycket som jag kanske borde och framför allt har jag umgåtts en hel del med Henke <3
På tal om de åkte han precis hem och nu känner jag mig bara sjutk rastlös, ingen att bråka med förutom katten.  
Blir nog en kväll på soffan nu för min del eftersom de både är Sveriges mästerkock OCH så börjar äntligen Paradise Hotel igen!

Känner mig så väldigt sugen på att fota en massa just nu, få en massa fina bilder att uppdatera med och framför allt lära mig mera om mitt nya objektiv! Men dagarna är korta och de få timmar solljus som är för inomhus fotografering  räcker inte för all min kreativitet och utomhus är allt bara lerigt, grått och trist.
Får väl hålla mig på We♥it och Pinterest och bara vänta på snön eller nått. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se