The 5-4-3-2-1 Workout

Igår kväll innan det var dax att gå och lägga sig tyckte jag det var dax för ett gött träningspass! Var riktigt länge sen jag körde ett styrkepass själv hemma och idag känns det riktigt skönt! Får ta och börja ta tag i träningen igen, för nu är faktiskt julen och diverse helgdagar slut och det börjar bli dax för lite mysig försäsongsträning! På så sett har jag inget emot att snön håller sig borta. Nu kan man ännu ta en löprunda om man känner för det och fotbollsplanerna är ännu gröna. Åhh vad jag längtar tills utomhus säsongen, visst är det roligt att spela inomhus, emn jag vill ha ytor, och frisk luft framför allt! 
Härligt träningspass, jobbigt, tar inte allt för lång tid och går igenom större delar av kroppen.
Glömm inte att trycka i er kvarg, tonfisk, ägg eller något annat proteinrikt efter att pass bara!
 
 
 


EMMAWHO    •  

Åh måste testa den!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se