Sa jag att de var är riktigt bra fredag?

Veckan har gått fantastiskt fort och en något bättre fredga kunde jag nog inte häller få eftersom jag fick åka hem redan vid 1. Passa på att dra nytta av ljuset ute och testade att fota lite själporträtt, även gått ingen lite bilder på datorn och redigerat. Det är precis där jag är nu, i sängen med en massa kuddar, datorn i knäet, härlig musik ur högtalarna, tända ljus och en skål med fruktsallad. 

Ikväll skall jag åka till hemse och sätta upp pingisbord eftersom det är tävling i helgen, kanske inte det roligaste men med de sällskap så är det mesta roligt, och fika blir det ju såklart, A la´ Elizabeth, haha! Och efter det ska ja äntligen åka in till visby och hänga lite med Henke ♥ Som sagt, en rikitgt bra fredag var det!
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se