Jag får nöja mej med mina minnen

Idag är en sån dag då allt bara känns väldigt bra. Förkylningen är på väg att ge sig, jag har inte så mycket plugg idag och så skall jag åka och träna ikväll! Efter två dagar på soffan längtar jag något enormt till det kan jag säga. 
När jag har legat här hemma om kvällarna och yssnat på skön musik har tankarna dragit mig långt härifrån. Bort mot varmare tider, och iväg till vackra platser. Känner just nu hur fantastiskt skönt det skulle vara med en resa till utlandet just nu. Men så länge får jag nöja mig med minnen och gamla foton.
 
Här är lite blandade bilder från förra årets resor till Turkiet och Sydafrika.
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se