En massa fakta om mej

 
Mina två absoluta favoritfilmer är The Hunger Games & She's the man
 
När min telefon ringer svarar jag aldirg direkt för jag tycker min ringsignal är så jäkla bra 
 
Min ringsignal på telefonen är Kiss you med One Direction
 
Jag är smått beroende av mitt hår och kan byta frisyr typ 10 gånger om dan
 
Jag gillar ljudet av Is hockey
 
Jag älskar Italiensk mat!
 
När jag blir stor skulle jag vilja jobba som fotograf
 
Jag tycker inte om kanel 
 
Jag dricker varken Kaffe eller Te
 
Min favoritlåt just nu är Snart skiner poseidon med Joel Alme
 
Jag längtar helt galet mycket tills Fotbolls VM i sommar
 
Imorgon har jag prov i Historia..
 
Vilket jag inte pluggat ett dugg till..
 
Fan..
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se