En hel del för min del

Undrar egentligen vad jag gjort på senaste, känns i alla fall som om jag varit väldigt upptagen. Och en hel del plugg har det faktiskt varit, eller i alla fall en hel del för min del, haha. Annar har jag mest myst runt. Haft filmkväll med syrran, myst i tofta och klarat av mitt sista pass på revyn med fotbollslaget! På tal om fotbollslaget blev det en riktigt skön fysträning ikväll. Riktigt jobbigt men det var riktigt skönt att få ta ut sig till max, det var längesen! Ännu bättre blev denna söndag när ja kom hem och maten står och väntar på bordet. Nu väntar en lång skön dusch sen blir det att slänga sej på soffan för att kolla lite fotboll!
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se