Att de skall va så jäkla svårt att hitta på en rubrik.

En bra helg har det vart med bland annat innebandy, mello, häng med bästa gänget, pizza, sleepover hos Julia, pingis och sen en  dö jobbig fotbollsträning som avslutning på söndagkväll. Vi började med att köra lite lagom jobbig fys, mycket kondition och benmuskler och redan efter två varav när vi trodde att vi var klara kom en av våra ledare på den fantastiska ideen om att köra ett beep test. Första gången jag gör det,
och jobbig så in i den var det ju! Åkte ut på nivå 8, helt okej men jag vet att jag kan bättre, ge mig samma test om någon månad så jäklar skall jag krossa! 
Min måndag morgon började på bästa möjliga sätt, nämligen genom att försova sig. Klockan ringde som vanligt men istället för att stänga av alarmet och kasnke halv sova lite i 5-10 min som jag brukar råkade det istället bli en timmes sömn extra. Men jag han med bussen, tyvärr. För i skolan väntade ett häfte med fruktansvärt tråkiga uppgifter. Har hålelt på hela förmiddagen och ännu inte kommit halvvägs. Men snälla lärare som vi har fick vi lov att plugga hemma så just nu sitter jag och väntar på bussen. 
 
Fast en liten power nap hinner jag nog med innan ja skall fortsätta med pluggandet
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se