Prover & Penicillin

Vad jag hade hoppats "bara var en vanlig förkylning" har vägrat att vika ner sig. I 4 dagar har jag bara legat på soffan, hostat, nyst, kallsvettats, med en bultane huvudvärk och rinnande ögon. Nu fick et vara nog och idag var jag hos doktorn för att kolla upp vad felet var. Efter diverse prover, då jag fick en lång pinne nedstucken i halsen och sedan en nål intryckt i fingret, fick jag utskrivet en tre-dagars penicillinkur och hoppas verkligen det är vad som behövs för att ta död på dessa bakterier. 
 
Som sagt, 4 dagar på soffan har det varit och mycket mera än tv tittande har det inte blivit, men lite föddelsedagsfirande och lagfoton har jag dock släpat mej iväg på.
Henke har hållit mig sällskap alla dagar, så har i alla fall haft någon som tagit han om och tyckt synd om mej, Någon som jag kan bråka med när tålamodet av att ligga stilla tar slut, haha ♥ 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se