Tre timmar till tre meningar

Kan helt ärlgt säga att jag inte gjort ett dugg vettigt idag. Legat på soffan, ritat, kollat på film. Fast något som faktiskt är värt att nämna är att  jag varvat Mario cart!! Inte för att skryta, men jag är riktigt bra på mario cart, känner att jag redan här nämnt det några gånger, men det tåls att upprepas. 
Just nu sitter jag och kollar på The Hobbit. En tre timmar lång film som jag kort kan sammanfatta i några meningar för er som inte orkar se den. De springer, de stannar och slåss, de springer lite till. Miljöerna de springer i är dock väldigt fina så har inte så mycket emot att kolla på det, men tre timmar??
Scrollade ner lite på bloggen och insåg att det är vädigt mycket grönt. Jag gillar grönt, mörkgrönt är en av mina favorti färgen, men lite variation kunde ju vara trevligt. Får väl skylla på dålig fantasi och bildbrist.
 
 
På tal om fantastisk utsikt. Här är en bild från min första kväll i Kapstaden. Helt underbar solnedgånd ♥
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se