Blått, rött & gult - Derbydax

Och för längesen var solen bort och jag ha´r gjort mig redo för en riktigt bra fotbollskväll. På fotbollsträningen ikväll fick vi reda på lite träningsstatiskti för säsongen. 91% ligger jag på, inte helt nöjd, kunde ju varit bättre, hahah ;)
Efter en i övrigt bra och kall fotbollsträningen var en lång varm dusch så himla skönt. Men nu är det allvar.
Derby på TV, DIF - AIK. Super spännande match som för tillfället resulterar i 2-2. För er som inte visst det är det såklart Djurgården som jag håller kärt.
Med en så inbiten Djurgårdare till far var det antingen det eller att flytta ut, haha ;)
 
 
Typ det bästa som finna är när man dirket efter träningen vet att något supersmarrigt väntar hemma i kylen. Ikväll fanns där en stor form med mousaka. Köttfärssås, ostsås & aburgine, kan inte misslyckas! 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se