Vill du bli fotad?

Mitt Höstlov har äntligen börjat och när jag tänker efter har jag faktiskt inget planerat på heela veckan. Skall verkligen bli jätte skönt! Men idag har vi i familjen varit nere vid stranden och plockat ner husvagnen, som vanligt är det livliga diskutioner, sura miner och fika i husvagnen, tänk vad kul det är att göra saker tillsammaans.

Imorse han jag också med att fota lite hästa. Blev jätte fina bilder i detta underbara höstväder. Det är så kul att fota djur, och människor också för den delen, säg jätte gärna till om du vill ha någon/något fotat, Jag blir jätte glad för alla förslag, man lär sig så himla mycket!
 
 
 


Anonym    •  

Vad har du för kamera??

Svar: Nikon D3100 :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se