Gamla vänner & galna kor

Idag har jag hängt på gymmnasiemässan. Var inte så super förväntansfull men det var faktiskt roligare än jag förväntade mig. Långtråkigt, ja, men träffade en massa gamla klasskompisar och vänner som det var ett bra tag sen jag pratade med. Och som tur var hade vi väldigt goda kakor i våran monter ;) Kan också medela att förkylningen är besegrad och jag kunde köra på som vanligt på träningen, Yay! 

Eftersom träningen var så tidigt var jag också hemma väldigt tidigt.
Ny duschad och fräsch myser jag mest omkring lite. Skrattar åt det mesta, är lite sådär allmänt jobbig.  
Och precis nu ligger jag och myser med kissen i sängen ♥
Det hade varit en jätte bra kväll om inte de där jäkla korna fick för sig
att rymma precis just nu... Livet på landet, kojakt i mörkret är inget ovanligt..
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se