Fotbollssug & en himla massa energi

Skulle kunna gå och lägga mig redan nu känner jag. All energi är verkligen bort efter dagen. Vi har haft avslutning med klubben, spelat en massa matcher och ätit hamburgare. Blev så otroligt fotbollssugen efter det att jag var tvungen att spendera ytterligare nån timme på Levide IP. Har så mycket energi på dagarna, blir rastlös så himla snabbt och måste ständigt göra nånting, men det är väl bra? 
Ikväll skall jag i alla fall gosa ner mig långt i soffan och mysa med min lilla kisse, kanske se en Disney film och sen  gå och lägga mig så fort klockan passerat nio.
 
 
 
 


Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix    •  

Superfin kisse:D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se