Efter en arbetsdag

Det har verkligen varit en lång dag. Har jobbat idag från 8-17 på Bagarns. Eftersom det var Hemse torgdag så har det varit full fart heeela dagen. Har inget emot att ha mycket att göra, men däremot när det är så mycket folk över alt så man inte kan göra de i det tempot man vill blir jag trött. Men nu är jag hemma, några hundra lappar rikare vilket blir perfekt eftersom jag åker till stockholm i helgen. För en gångs skulle kanske jag kan shoppa utan att få dåligt samnvete, haha.
 
 
För att ha spendrat hela dagen på ett bageri/café har jag ändå lyckats behärska mig från att trycka i min dussintals med kakor, trott brist på raster och energi. Det kallar jag självkontroll.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se