Att se framemot

Tänkte skriva ett inlägg om min dag, men det var så totalt ointressant så det kastade jag innan jag han till publicera. Istället tänkte jag berätta om något som inte är så onintressant (i mitt tycke i alla fall)
Soundtracket till  Hunger games: Catching fire.
Verkligen älskar soundtracket till föregående film så har verkligen sett fram emot detta. Blev helt lyrisk när jag fick se låtlistan, så himla mycket bra artister och jag känner verkligen att de kan framför den här underbara
Hunger-Games-känslan, okej det där låter jätte konstig när jag tänker efter men ni förstår vad jag menar, haha.

Har smyglyssnat lite på några låtar men ser väldigt mycket fram emot att höra Gale song med The Lumineers och Place for us med Mikky Ekko!
 
 
Lyssna på Atlas - Coldplay
Lyssna på Elastic Heart - Sia ft. The weeknd & Diplo
Lyssna på We remain - Christina Aguilera











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se