Snygg-byxor & Soundtrack

Riktigt ruggit höst väder det blev idag. Mörkt och grått och från himlen föll så där stora blöta regndroppar. Efter 1 ½ km på cykel i det vädret var det så himla skönt att komma hem till ett varmt hus. Dagar som denna så dra jag gärna på mig mina snyggaste, skönaste, fläckiga målar byxor, kryper ner i soffan och kollar på en serie. Det var i alla fall precis vad jag gjorde idag. Nu sitter jag mest och myser, lyssnar på soundtracket till Sagan om ringen och funderar på vad som finns för gott i kylskåpet. Skall snart åka och träna, rätt så skönt faktiskt eftersom man jag blir så himla slö av det här vädret.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se