Lärdom & Landslag

Efter kvällens fotbollsträning har jag lärt mig en sak, mina fotbollsskor är inte vattentäta. Det var en riktigt bra träning och en rikitgt regning träning. Körde rätt så mycket kondition, vilket faktiskt känndes riktigt bra, trodde jag skulle vara segare efter gårdagens träning men känner nog att all träning börjar ge lite, både styrka och ork, det gillar vi!
På tal om fotboll och på tal om att det är landskamp imorgon hittade jag lite bilder från förra sommaren när landslaget var har och tränade. Tyvärr var det inte jag som höll i kamerna eftersom jag var bollkallen men det var ju jätte roligt det med, på bild nr 3 hittar ni mej, självklart med mobilkamerna i högsta hugg!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se