Kattvakt & strömmavbrott

Godmorgon! Just nu är jag i klinte, och där kommer jag vara ett tag. Skall vara kattvakt åt brorsan två kisse missar i helgen. Vaknade för nån timme sen och insåg att sängen var så skön att jag lika gärna kun de stanna där. Nu en frukost och en film senare, ligger jag ännu här.
Igår kväll var det ju äntligen dax för avspark i portugal. Ladda först upp med lite fifa och när matchen äntligen börjat och klockan närmade sig 15 minuter, blir allt kolsvart. Strömavbrott, mitt i matchen! Det händer bara inte. Fick lyssna på radion tills vi fick tag i en datorn med internet uppkoppling. Så där satt vi ihop klämmda framför en mycket liten dator, med tända ljus och kollade på matchen. Som tur var kom strömmen tillbaka till andra halvlek, men den var ju ändå inte så mycket att se, tyvärr. Men nu börjar det nog bli dax att kanske göra något, typ se efter katterna kanske, haha
 
 
Dom är två grabbarna kommer jag att hänga med i helegn, Zezue och Teves. Den svarta och den grå alltså, den vita vet jag inte vems katt det är mem den gillar att hänga här, haha











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se