Hundmats-karameller & ölprovning

Det är en ny dag och en ny vecka. Helgen har bara flugit fram. På endast två dagar har jag hunnit med att gå på mitt första GGN, haft en riktig tjejkväll med Julia och Lina, kollat på Innebandy i klinte och övningskört.
 
Idag i skolan känns det som jag bara har ätit en massa konstiga saker, haha. Elin hade bland annat med sig en ask Jelly Beans med sannerligen udda samker, dom jag lyckades pricka in var spya, hundmat x2 och rutten ost. Efter det fick vi varsin sked kanel att stoppa i munnen, dock utblandat med socker men ändå inte min favoritsmak.
Och på eftermiddagen hade vi en ölprovning. Faktiskt väldigt intressant hur olika tillbehör kan höja eller sänka en dryck så himla mycket! Jag gillar egentligen inte öl överhuvudtaget men med vissa tillbehör var det faktiskt uthärdligt. 
 
 
Tanken var att träna fotboll ikväll, med mådde så fruktansvärt dåligt när jag kom hem efter skolan så här ligger jag kvar. Har hitintills hunnit med 5 avsnitt av Vampire Diaries. 
 
 
 
Tre bilder jag tog på GGN
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se