Fördelar med kylan

Det har blivit fruktansvärt kallt här på ön och frost och ett flertal isfläckar har jag stött på idag. Fast det är ju trotts allt snart December. Jäklar så fort tiden går! Mindre än men månad kvar till Jul och ännu närmare till min födelse dag! Idag i skolan har jag hängt hela dagen i köket och förberett en tre-rätters Italiensk meny. Stannade sen kvar i skolan en stund efteråt och när jag väl kom hem med en senare buss var de bara att äta, byta om och sen ge sig ut i den bitande kylan och träna lite fotboll. Så fantastiskt skönt med en varm dusch efter en kylig och hård träning.
Men det fina med dessa kalla dagar är fantastiskt soluppgångar
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se