EMA och en massa kilometer

Efter lunch blev det en löprunda ut i skogen med hunden. Har känts väldigt dåligt de senaste gångerna, börjat mått illa och vaderna har bara krampat efter någon kilometer. Men idag kunde jag köra 5.5 km och det kändes riktigt bra, inte ens hunden orkade hänga med. När det kommer till tiden har jag ännu mycket att jobba på, men det är alltid kul att ha ett mål!

Nu sitter jag i soffan och kollar på reprisen av MTV EMA. Vet att Justin vann pris (♥) annars har jag ingen aning eftersom jag missade det häromdagen. Gud så kul att vara där, verkligen älskar att gå på konsert så att få vara på plats på EMA skulle ju vara helt fantastiskt!  Helt klart en punkt på min bucketlist!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se