Sånt som inte händer i verkligheten

Igår hände något väldigt konstigt. Typ sånt som man läser om eller helt enkelt inte händer en själv. Min lärare ba att få prata med mig. Jo visst sa jag och väntade mig väl något angående betyg eller något liknande. Men istället kommer dess ord "Du har vunnit en resa till Syd Afrika". Såg säkert ut som en rikitg fågel holk samtidigt som jag hasplade ur mig "ehh, jahapp, men..?!"
Orkar inte förklara så detaljerat för har inte smält det helt själv än. Men det skolan fick stependium och mitt namn stod med. Den 15 Juni åker jag med tre lärare ner till Syd Afrika i 10 dagar. Ofattbart.
 


Jullan    •  

Alltså du har alltid sån jävla tur ;) haha! Men du är värd de! ❤

Marika    •  

Wow vad häftigt:) vilken grej!! Kram

Lina    •  

Fi fan va najs!! Lite lagom avis :D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se