Nya skor & pippihuset

Hej! Känns som jag varit över allt förutom hemma, framför allt i Visby.I tisdags var sista dagen på min praktik på La vie och idag har vi varit med klassen och fikat i pippihuset på kneeipbyn och så blev                                 det ett studiebesök på Hotell 1.                                                                                                                                                Efter det fick jag lite tid över innan bussen gick och bestämde mig för att spendera den på h&m. Och ett par super snygga skor hittade jag! Skall visa senare. Nu skriker snart min mage efter mat så får väl göra något åt det ;)












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se