I can't give you the sunset, but I can give you the night

Höll på att fota lite på rummet. Hade precis lagt bort kamera då jag ser ut genom fönstret, himlen var helt underbar! Så jag ryckte åt mig kameran, byte objektiv, sprang ner för trappan kastade på mig jackan och for ut i trägårdn. Jag insåg rätt snabbt att det var alldeles för mycket träd ivägen så jag sprang vidare, tog ett litet skutt över staketet och joggade med kameran i högsat hugg längs vägen. Några hundra meter senare såg jag den flammande himeln över åker och knäppte kort efter kort, så vackert ♥
Vem har sagt att det skall vara enkelt allt vara fotograf?
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se