Från andra sidan jordklotet

Åhhh, så fint det är här! blir helt förälskad i bergen, havet, husen, allt! Mycket har vi hunnit med och mycket skall ännu hinnas med. Imorgon till exempel åker vi på safari i två dagar, ser verkligen fram emot det, kameran kommer klicka som bara den. Idag blir det mera shopping för min del. Det är så billigt så jag bara yrar omkring i affärerna som en tok, haha.
Fingrarna glöder mot tagenterna och jag har tusen saker jag vill berätta om. Men hjärnan går på högvarv och kan inte riktigt formulera begripliga meningar. Men jag önskar er alla en glad midsommar, för det kommer jag ha!
 
 
( här skulle det varit en bild på bergen och en leende Mikaela,
Men internet här ät kasst så det får bli en annan gång)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se