Det visste ni inte?

Helt slut. Så himla trött efter arbetsdag nummer 2. Fick sluta rätt så tidigt men att jag sen fick cykla hem, vilket tog ca 40 minuter var väldigt drygt. Har bara legat på soffan sen jag kom hem. Kollat på The Hunger Games, Top model och sen mera Hunger Games.
Visste ni att jag är en riktigt nörd på Hunger Games. Fantastisk film. Bästa böckerna någonsin!Oslagbart soundtrack, grymma skådespelare. Fins inget jag inte kan låta bli att gilla.  Är helt besatt. Väntan till November då andra filmen har premiär är outhärdlig. Kan sitta hur länge som helst och glo på trailers, behind the scenes, hunger games wiki osv. Får inte nog. Även för att vara en "periodare" som rätt så lätt blir fast i saker har detta intresse hållit sig förvånandsvärt länge. 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se