Varma bad och påbörjad nedräkning

Trotts att ännu 8 arbetsdagar återstår har jag börjat ge mig till att hänga någon annastans än på soffan efter jobbet. Kameran är full med bilder på shopping fynd, lilla karlsö och Så mycket Burgsvik. Så jag ser fram emot att gå igenom allt!   
Vet inte riktigt vad som hände idag, men 5 minuter efter tanken formulerats i mitt huvud var skorna knytna och jag var redan på väg ut i skogen i tackt till One Direction. Var faktiskt riktig länge sedan jag var ute och sprang, men ändå rätt så nöjd med mina 3,6 km. Till och med så nöjd att när jag kom hem unnade jag mig ett varmt skönt skumbad med tända ljus, så himla härligt för musklerna! Så härligt att sedan krypa ner i sängen helt len av body butter och väldoftande från diverse tvålar och parfymer, Love it  ♥
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se