YOLNOT - You only live nine times

Ett liv utan djur vore inte speciellt bra. Speciellt inte om djuret var katt. Det finns inget bättre än en kurrande mysig katt på magen när man känner sig lite ledsen, sjuk eller arg. 3 katter bor det här på gården och här kommer en liten presentation
 
 
Figo, våran överlevare. 2 gånger har han blivit påkörd av en bil. Första gången blev det ett skadat bakben och en bruten svanns som ännu inte är någon känsel i. Andra gången, en utslagen hörntand, hjärnskakning och bortskrapade morrhår vilken resulterade i noll balanssinne i några veckor. Men nu är en han välmående (tjung) kisse som är världens mysigaste, om han vill ah mat, eller mjölk.
 
 
Sissel, damen i huset. 16 år gamal och gör inte speciellt mycket. Sover, Jamar, eller skall jag säga piper, och äter. Hon ser liten och söt ut men ställ fram en skål med ostbågar och hon blir en plåga. Men ändå, den här katten har nog inte klor, världen mjukaste tassar och mage. När hon var mindre skulle hon gärna ligga på kudde när man skulle sova, eller på huvudet. Och klappade man henne inte fick man en stor blöt nos i ansiktet.
 
 
Sists och minst min kisse, Zimao. Roligare katt får man leta efter, och fluffigare. På sin fritid gillar han att Bli duschad, leka med damsugaren och bara lufsa omkring. Brkar kalla honom för lill hunden för han är inte alltid speciellt kattig. Det spelar ingen roll hur dåligt humör jag är på, men den här pälsbollen kan alltid göra mig på bra humör ♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se