Jag tror på magi

Jag vill tro på magi, något mera måste det väl finnas, eller? Fast man ser bara det man vill se. Du måset tro,
ha ett öppet sinne.
Undrar hur det skulle va att leva helt isolerad. Jag menar inte instäng utan mera, misstolka mig inte, mentalt handikapad. Du tror att det du ser är allt, inget mera finns, ingen fantasi över huvudtaget, ingen tro.
Undrar vad de människorna drömmer om på nätterna, vad de drömmer om i livet? Drömmer de ens om framtiden?
Hur som helst vill jag inte ta reda på de, för jag tror, jag vill se, jag vill drömma, jag vill uppleva, något mera måste det väl vara, ja det måste de. 

 Bild från igår, det är vad ni får för idag, övriga bilder kan dyker upp lite när som.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se