Dagen då jag skar av mig fingret

Klockan närmade sig 18.00 vilket betyder middagsdax. Jag kände ett sug efter guacamole och gick därför till skafferiet och hämtade 3 avokados.
De var helt perfekta, gick hur lätt som helst, tills jag kom till avokado nr 3. Jag stälde den på högkant, la kniven mitt på, tryckte till, och slant. Smärtan var obeskrivlig.
Jag såg en lite blodig klump ligga på golvet och han precis inse att det var mitt finger inann jag svimma.... 
Nej, jag skoja bara, fingret sitter där det ska, det enda som hände var att jag fick ett jack i fingret, visst det gjorde ont som fan, men jag tror köksskåpet fick mera onte av mitt damputbrott än jag fick av kniven. Trode inte jag var så känslig för blod, men när jag skulle byta plåster höll jag fan på att svimma, på riktigt. Mådde så himla illa. Blää, från och med nu skall jag sluta använd våra jäkla globalknivar, innan jag skär av mig fingret, på riktigt. 
 


Jennie    •  

Aj! Tack för den detaljerade beskrivningen, så vi alla kan få må lite illa ;)

Kleta på massa aloe vera och sen plåster på (byt ganska ofta), det svider lite men läker snabbt och brukar inte bli något ärr.

Svar: det var så lite så, allt för mina läsare ;) okej!
Mikaela Orlefison

Marika    •  

Tack för att du inte la upp några bilder i det här inlägget;) Sa ju att man ska passa sig för globalknivar.. Puss










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se