Mikaela Svensson

Sitter just nu i köket och äter frukost till vakna med nrj, som varje morgon. Och som varje morgon sitter jag med en skål fil, yoghurt och musli i knäet och en macka på bordet. och såklart de viktigaste, en kopp o'boy. Utan min dagliga kopp socker på morgonen vet jag inte hur jag skulle ta mig igenom dagen.
Men börjar dock trötta på att jag är en så jäkla svensson och äter samma frukost varje dag i ca 8 års tid. Kanske börjar det bli dax att experimentera lite mera, speciellt när de gäller dagens viktigaste mål, hur mycket fantasi en mikaela kan ha kl halv 8 en vardagsmorgon kommer dock bli upp till bevis. Men här är i alla fall lite insperation som förhoppningvis hjälper någon nånstans. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se