Hur orkar folk vara så glada?

Såg inte ett skit när jag skulle cykla till bussen imorse, vägen är vit, träden är vita och en massa snö rakt i ögonen. Och att jag lätt blir snöblind gör inte saken bättre. Men fram kom jag och båda proven som väntade gick riktigt bra! Så jag har till och med slutat för dagen, skall bara vänta på bussen som kommer först 13.15.

Gud vad jag var trött igår. Var så himla glad och hoppig hela dagen, i  skolan och på träningen, och på tal om träning, jäklar vilken skönt de var att verkligen få ta ut sig, pingisen gick helt okej och arobicsen var riktigt skön, och så är ju våra träningar helt underbara i övrigt, och den här gången väldigt blöt.
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se