Hungriga spelen

Varit i skolan, bakat, sett på Hunger Games, gått tillbaka till skolan, sett klart på filmen, ätit mat, sitter här. Tjaa, det är min dag in stora drag. På schemat står ännu plugg och en jogging tur. 
Det blir sovmorgon imorgon! såå skönt och i skolan hrde jag att vi skall baka semlor, Jippie! Så med tankte på fettisdagen, eller Semmeldagen som jag kallar de, så komemr här ett allternativ till er som inte orkar baka riktiga semlor!
 


jaa    •  

vad använder du för redigeringsprogram? måste man ladda ner det och betala för det? du gör så fina collage! :)

Svar: Tack så mycket! Jag gör det online, collage med mina egna bilder/recept gör jag på picmonkey.com eller ipiccy.com och mina klädcollage på polyvore.com :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se