Utmattad & blåslagen

Det här med att fira jul tar verkligen på krafterna. Efter dessa dagar med full fart är jag verkligen helt slut. Men det har varit en riktigt bra jul. Jag har umgåts med familjen, ätit en massa mat och fått jätte mycket fina presenter. Bland nnat ett par schyssta högtalare, ett nytt objektiv, böcker och så en del inredningsgrejer till rummet. Så för tillfället försöker jag använda så många av mina presenter så möjligt då jag lyssnar på musik, försöker få allt på plats på rummet och sammtidigt fotar.
Igår vart jag i Visby och spela fotboll. Gick väl lite sådär då vårat lag inte är speciellt sammspelata ännu, men vi kom inte sist och för en gångsskull är jag hyfsat nöjd med min insatts. Fick till och med en lott som pris för matchen lirare, inte för att jag vann något men tanken var ju fin. 
Idag har jag verkligen ont i hela kroppen. Foten är svullen, knänan uppskrapade, ryggen värker och sen diverse blåmärken på övriga delar av kroppen. Men det är så de skall va!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se