Tofflor, Te & Tv-serier

Det har börjat blåsa riktigt mycket och jag är glad över att jag är klar med uteträningarna för i år. Var så väldigt trött när jag kom hem från skolan så drog direkt på mig mjukisbyxor, min bästa luvtröja och ett tar tofflor för att sedan slå läger i soffan under en filt med lite serier. Det känns riktigt bra att vara ledig ikväll, och imorgon är det fredag och det känns också riktigt jäkla bra!
Försöker komma in i riktigt julstämming nu och bränner julskivor för fullt! Har även börjat julstäda och pynta. Vill typ inte lämna mitt rum för tycker det är så himla mysigt där just nu. Det är min lilla bubbla med stora kuddar i mängder, massor med ljusslingor och Justin Biebers ljuva stämma som sjunger julsånger i bakgrunden, så mysigt!
 
 
Att putsa fönstrarna har jag dock ite hunit med än, eller snarare undvikit att göra
beroende på hur man ser på det,haha ;)


Linda    •  

Tack så mycket för kommentaren på min blogg! Blev väldigt glad :)
Bilden här ovanför är väldigt mysig :)

Ida-foto    •  

Justin Biebers låt Mistletoe är ju så bra!
Gillar inte han så mycket egentligen men den är så mysig:)
kram










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se