Söndagshockey & Music mondays

Söndagsmorgonen började jag med att åka på knatteträning, blir så glad när jag ser hur duktiga de är, mina små 7 åringar, haha. Efter det gick jag hem till Julia och hängde där en stund. Vi gick förbi ishallen  och såg på hockey. Rätt så spännande match men tyvärr blev de en förlust. Efter det kröp vi tillbaka ner Julias källare och låg och kollade på en film tills det var dax för mej att åka och träna fotboll. Nu är även de gjort och jag duschat, ätit pizza och ligger och myser i soffan bara. För morgondagen väntar väl inget speciellt men det är trots allt ännu en #musicmonday och jag är sjukt spände för att höra nästa singel! Jag gillar faktiskt den här nya musiken. Lite mera R&B stuk. Låtarna känns mycket djupare och personligare, vilket jag älskar <3














Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se