Prisutdelning & Futsal

Så himla underbart det var med sovmorgon i morse fick dock inte ligga och dra mig så länge som jag ville. Vid 10 tiden var jag på väg in till Visby för att kolla på fotboll. I södervärnshallen var det finalerna i futsal sammt prisutdelning för årets målvakt, back, mittfält & forward. Och jag kan som stolt lilla syster säga att min storebror numera titulera sig som Årets Back!
Han förtjänar det så himla mycket och det är inte bara något jag säger för det är familjen ;)
Alla timmar och all träning har verkligen gjort sitt och det är så kul att se honom få utdelning för det!
Efter att ha suttit några timmar på läktaren så studsade benen av sug efter fotboll så det var riktigt skönt att få springa ut det på träningen ikväll. Bra gick det, och jag känner att jag börja komma in i inomhustänket nu. Längtar så jäkla mycket till vi skall börja spela cuper!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se