One ring to rule them all

Började dagen med att jag vakna både pigg och utvilad. Någon timme senare kom Julia på besök och det är i princip henne jag spenderat hela dagen med.
Men när hon åkte gjorde jag det jag gillar bäst. Jag stängde in mig på mitt rum och hoppade ner i sängen med en massa kuddar och en film på tv. Bestämmde mig för några veckor sedan att jag skulle se igenom all
Sagan om ringen filmerna klokt, och nu typ 3 veckor senare är jag igenom, haha!
Kom ihåg att de var långa, men inte så långa ;) Riktigt bra filmer dock. Blir dock sjukt sugen på att åka till Nya Zeeland, och att lära mig att skjuta pilbåge. Ju längre in i filmern jag kom desto mera insåg jag att den största anledningen till att jag gillar dom så mycket är alverna, och speciellt den där Legolas. Jäklar så cool han är, helt sjukt! Och att det är Orlando Bloom som gömemr sig under de där spetisga öronen gör ju inte saken sämmre ;)
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se