Känslan att ha sovmorgon

Som vanligt en onsdag har jag varit hemma. Det var så fantastiskt skönt med sovmorgon i morse att det kändes som om jag kunde legat där hela dagen. Och snart väntas ett par veckor lov och då kan jag sova hur länge jag vill, alla dagar i veckan! Idag har jag i alla fall varit med en kompis, gått ut med hunden,
spleat wii och kollat på film. Tagit det lungt helt enkelt.
För en stund sen kom jag hem från fotbollsträning vilket var riktigt skön, och framför allt kul, ikväll! Har så himla mycket överskottsenergi nu för tiden så jag bara kan gå och längta en hel dag efter att få åka på träning. Verkligen älskar den känslan!
 
 
De här är precis vad jag vill ha just nu. Mysiga, snöiga, skogspromenader med hunden. Underbar känsla!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se