Ett bra slut på November

November kunde verkligen inte fått en bättre avslutning. Jag åkte in till Visby för att träffa pingislaget och baka pepparkakor. Som vanligt förfäntade jag mig att de skulle bli en rolig eftermiddag. Alltså, skrattade så jag låg ner på golvet och grät verkligen. Har inte haft så roligt på väldigt länge och det var helt fantastiskt. Tillslut var jag tvungen att slita mig från tjejerna för skulle möta en annan kompis och se på film. Som sagt, verkligen en riktigt bra dag!
Tänk att det redan är första December och bara 24 dagar kvar till Julafton. Jag har tagit det lungt idag. Varit på knatte träning, kollat på Paradise hotel, julpyntat och spelat Zelda - Twilight princess på wii. Skall snart iväg på fotbollsträning och ikväll skall jag efter en månads godis/läsk/kakförbud gosa ner mig i soffan med både ostbågar och julmust!
 
 
Och självklart måste jag visa vad som var så ofantligt roligt igår. Vi bestämmde oss för att baka oss själva i pingismondering, fantastiskt fint om jag får säga det själv
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se