En underbar dag på landet

Igår kväll fick jag reda på att vi blev lediga hela Måndagen pga av sjukdom och att vi ändå ligger så bra till i kursen. Det var verkligen super skönt och jag har haft en riktigt bra dag. har hunnit med att kolla på Paradise hotel, spelat Wii, tränat, myst med kalvarna i ladugården och även ridit lektion under en fantastisk stjärnhimmel. nu skall jag ta en lång skön dusch och sen äta lite nybakade lussebullar. Som sagt, en riktig bra måndag!

Blivit så himla "häst sugen" nu på senaste, haha. Vill verkligen lära mig att rida, och framförallt sluta vara rädd för hästar. För egentligen är de fantastiskt fina djur.  Bilden är från en gång i våras!













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se