Ännu en lördag

 
 
 
 
Är riktigt trött just nu och ikväll kommer jag garanterat att somna på soffan! Har varit uppe sen halv 7 imorse och sen varit i Visby och kollat på pingis. Lite sugen blir man ju självklart på att spela men samtidigt så känndes det rätt så bra att slippa pressen och kraven och bara vara åskådare.
Nu är jag hemma och mjukisbyxorna är på och jag är reda för lördagsmys. Just nu ser jag på fotboll tänkte föröska redigera lite bilder på datorn sammtidigt.
Dock riktigt spännande match, så troligtvis kommer de sluta med att jag lägger mig till rätt i soffan för att kolla på matchen och när de typ är 10 minuter kvar kommer jag somna för att sedan vakna 20 minuter senare och vara super förvirrad och inte ha en aning om hur matchen gick, haha. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se