Tonartshöjning & överstrykningspennor

Känner mig på riktigt sång humör ikväll, till min familjs stora förskräckelse. Hade en helt fantastisk konsert i duschen och är glad för alla som slapp genomlida den, haha. Fotbollsträning var det också ikväll. Sämmre kondis än jag trodde. På långa sträckor funkar det, men skulle behöva träna bertydligt mera interaller och explosivitet. Får införa det i mitt träningschema (som ännu inte finns, men skall påbörjas).
Längtar faktiskt lite till skolan så man kommer in i kloka rutiner igen. Jag vill alltid vara förbered och måste planera  saker. därför är det så skönt när man vet precis vad man har för tider att röra sig med. En ny kalender måste också införskaffas. Tänkt att en snygg kalender plus överstrykningpennor i fina färger kan göra planeringn ännu roligare!
 
Konstären: Jennie Orleifson
 
I totalt brist på bilder efter det  är syster dator jag sitter vid måste jag få visa upp detta fantastisk, tja, vad det nu är? Ett lamm kanske, eller en marshmallow?
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se